Terug
Deel deze pagina

Deel deze pagina

Tip een bekende of vertel de wereld over deze opleiding:

Klachtenprocedure Zorgstudies.

Bij Zorgstudies staan kwaliteit, professionaliteit en samenwerking centraal. We streven naar de beste leerervaring - voor deelnemers, docenten én opdrachtgevers. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk.

Klachtgegevens worden één jaar bewaard. Hieronder leest u stap voor stap hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij deze behandelen.

Stap 1 – Bespreek de klacht met de directbetrokkene

Wij raden aan om een klacht altijd eerst te bespreken met de betrokken persoon of docent. In veel gevallen kan een gesprek misverstanden oplossen en tot een snelle oplossing leiden. Is de klacht gerelateerd aan een opleiding die door een externe docent wordt verzorgd, bespreek dit dan eerst met deze docent.
De directie is eindverantwoordelijk voor alle activiteiten van Zorgstudies.

Stap 2 – Schriftelijke klacht indienen bij Zorgstudies

Heeft stap 1 geen oplossing geboden?
Dien dan uw klacht schriftelijk in via info@zorgstudies.nl

Vermeld hierbij altijd:

  1. Uw naam
  2. Uw telefoonnummer en e-mailadres
  3. De opleiding, cursus of workshop (indien van toepassing)
  4. Een duidelijke omschrijving van de klacht, inclusief eventuele bewijsstukken

U ontvangt binnen vijf werkdagen een bevestiging van ontvangst. Binnen tien werkdagen nemen wij persoonlijk contact met u op. De behandeling van de klacht duurt maximaal vier weken. Indien nader onderzoek nodig is, ontvangt u een schriftelijke toelichting met de reden van uitstel en de verwachte afhandeldatum.


Stap 3 – Externe geschillencommissie

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, onderdeel van De Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken. Deze commissie behandelt klachten onafhankelijk en onpartijdig.

Contactgegevens:
Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
T: 070 – 31 05 310 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)
 www.degeschillencommissie.nl

De uitspraak van de geschillencommissie is bindend. Zorgstudies handelt altijd conform deze uitspraak.

Cookies op deze website

Als je onze website bezoekt, worden er cookies geplaatst op je computer. We plaatsen cookies voor het bijhouden van statistieken en om jouw voorkeuren op te slaan maar ook voor marketingdoeleinden (bijvoorbeeld het afstemmen van advertenties) en voor het tonen van social media content. Door op 'Alle cookies toestaan' te klikken ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. Als je op 'Zelf instellen' klikt kun je zelf kiezen welke cookies je accepteert.
Meer informatie

Cookies zelf instellen

Functionele cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Statistische cookies helpen ons om te begrijpen hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo kunnen we onze website steeds blijven verbeteren. We verzamelen deze data anoniem.

We gebruiken marketingcookies om bezoekers van onze website (waaronder jij dus) relevante advertenties te kunnen tonen op andere (externe) websites. Marketingcookies delen informatie over jouw surfgedrag op onze website met advertentieplatformen zoals Google en Facebook.