
Bij Zorgstudies staan kwaliteit, professionaliteit en samenwerking centraal. We streven naar de beste leerervaring - voor deelnemers, docenten én opdrachtgevers. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig en vertrouwelijk.
Klachtgegevens worden één jaar bewaard. Hieronder leest u stap voor stap hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij deze behandelen.
Wij raden aan om een klacht altijd eerst te bespreken met de betrokken persoon of docent. In veel gevallen kan een gesprek misverstanden oplossen en tot een snelle oplossing leiden. Is de klacht gerelateerd aan een opleiding die door een externe docent wordt verzorgd, bespreek dit dan eerst met deze docent.
De directie is eindverantwoordelijk voor alle activiteiten van Zorgstudies.
Heeft stap 1 geen oplossing geboden?
Dien dan uw klacht schriftelijk in via info@zorgstudies.nl
Vermeld hierbij altijd:
U ontvangt binnen vijf werkdagen een bevestiging van ontvangst. Binnen tien werkdagen nemen wij persoonlijk contact met u op. De behandeling van de klacht duurt maximaal vier weken. Indien nader onderzoek nodig is, ontvangt u een schriftelijke toelichting met de reden van uitstel en de verwachte afhandeldatum.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, onderdeel van De Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken. Deze commissie behandelt klachten onafhankelijk en onpartijdig.
Contactgegevens:
Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
T: 070 – 31 05 310 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur)
www.degeschillencommissie.nl
De uitspraak van de geschillencommissie is bindend. Zorgstudies handelt altijd conform deze uitspraak.